AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin şikayet edecek bir şeyi illaki vardır hizmet vs önemli olan konunun üstte kalması ve dikkat çekmesi sanki saat aralığını yanlış seçmiş gibi geldiniz bana umarım tutar.
doğru diyorsunuz hocam sabahtan beri arayüz çiziyorum aklıma şimdi geldi açıkcası ama r10 tayfası gece gündüz aktiftir yorumunuz için teşekkürler.