bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var olan sistemi geliştirdik hocam zaten üzerine bişeyler katıp yayına alıyoruz tabiki ama siz bilmiyorsunuz belki şikayetvar dediğiniz site tekel olduğu için firmalar avcunun içine almış durumda yıllık cok yüksek meblalar karşılıgı cevap yazma hakkı var en basidinden firmaların kendini savunması için bile para ödemesi gerekiyor ki biz bu zorunluluğu ortadan kaldırıyoruz. şuan detay paylaşmıyorum ama beklemede kalın sitemizi yayına alınca aradaki farkı anlarsınız yorumunuz için teşekkürler
Bunun en başın da sözünü vermen lazım ki, yarın öbür gün belli bir kitleye sahip olduğun zaman, şikayetvar gibi maddiyat tarafına kaymayın. Kısaca bu ülke de özgürlüğün ve adaletin olduğunu insanlara hissettirin.

Tasarım olarak birebir benzetmeye gidilmiş bu durum size çok negatif yorumlarla dönebilir. Farklı tasarımla farklı özelliklerle gelirseniz, sadece r10 üzerinden bile umduğunuzun fazlasını alırsınız.

Bol şans, hayırlı forumlar.