Bunun en başın da sözünü vermen lazım ki, yarın öbür gün belli bir kitleye sahip olduğun zaman, şikayetvar gibi maddiyat tarafına kaymayın.

Kısaca bu ülke de özgürlüğün ve adaletin olduğunu insanlara hissettirin.
Tasarım olarak birebir benzetmeye gidilmiş bu durum size çok negatif yorumlarla dönebilir. Farklı tasarımla farklı özelliklerle gelirseniz, sadece r10 üzerinden bile umduğunuzun fazlasını alırsınız.
Bol şans, hayırlı forumlar.
öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim fakat tasarım konusunda size katılmıyorum. sistemin işleyişi zaten belli bire bir aynı tasarım değil konsept aynı örneği r10 dan vericem. r10 ve donanım haber birer forum siteleri dış görünüşleri hemen hemen işlevsellikler aynı. sadece isimleri değişik. yani sonuç olarak kimse elementlerin patentini almıyor kendi zevk ve görüşüme göre hazırladım tasarımı

ek olarak şöyle bir göz gezdirdim tasarımımada alakası yok şikayet varla