Herkese selamlar
2017 yılında 250 bin liralık projeye dahil olduk yaklaşık 100.000 liralık ödeme yaptık 42 ayda teslim edilmesi gereken ev üzerinden 4 artı 6 ay geçmesine rağmen Çeşitli bahanelerle ödemeyi erteliyorlar. Şimdi de artı 6 ay şeklinde Eylül'de teslim yapabileceklerini söylediler.
Bunlar yasal tefeci saadet zinciri ******** gibi gibi bilindik cevaplardan ziyade şöyle bir sorun var bu parayı nasıl geçmişe dönük faizi ile iade alırız mahkemeye dava açsak 80 günlük ihtar sürecimiz var bu süreci beklemek istemiyoruz. davayı kazansak bile karar tarihi itibariyle faiz işliyor 2017 yılında 25 bin liralık altın bozuk şimdiki değere 100.000 küsür lira
Şube mantıklı cevaplar vermiyor baştan savıyor Genel merkeze yönlendiriyor ancak karşımızda hiçbir şekilde muhatap bulamıyoruz. bddk'ya şikayet ettik sözleşmemiz İntibak yasasından önce olduğu için işlem yapamayacaklarından bahsettiler. cimer üzerinden Savcılığa şikayet ettik halen bir cevap gelmedi.
Akla mantığa dayalı öneriler rica ediyorum.
Birevim proje bedelini 3 dönemdir erteliyor
10
●584
- 27-06-2022, 09:54:47Her gittiğimizde yapıyoruz şube müdürü dosya bizden çıktı genel müdürlük ilgileniyor diyor.Mushroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Org. Bedeli peşin ödendi. Pandemi dahil tek bir sefer taksit dondırmadık aksine ara ödemeler de yaptık. 180 aylık gruba dahil olduk. 42. Ay zorunlu teslim sonrası taksitler yükseldi ve vade otomayik 96 ya çekildi. Ancak ortada teslim yok...Mushroom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-06-2022, 10:12:32bir firma geciktiriyorsa zaman kazanıyorlar. sonrası topuk. hemen bir avukatla konuşup icraya verin
- 31-07-2022, 02:12:28Hocam birevim olayını naptınız benimde iademi yapmadılar temmuzun 28 de yapıcaklardı eylül 30 a attı bir avukata görüştüm olumlu bir cevapta alamadımWebekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2022, 10:30:11Bende aynı durundayım. Cimer şikayerinin sonuçlanmasını bekliyorum halen. En kötü ihtimalle savcılık suç duyurusu yapıcam.ak1n99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasa çıktı ama sadece yeni üyeleri kapsıyormuş. Eskiler başının çaresine baksın diyor.