ak1n99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birevim olayını naptınız benimde iademi yapmadılar temmuzun 28 de yapıcaklardı eylül 30 a attı bir avukata görüştüm olumlu bir cevapta alamadım
Bende aynı durundayım. Cimer şikayerinin sonuçlanmasını bekliyorum halen. En kötü ihtimalle savcılık suç duyurusu yapıcam.

mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasa çıktı da sizi korumak için mi, şirketleri korumak için mi emin değilim.

Yasa çıktı ama sadece yeni üyeleri kapsıyormuş. Eskiler başının çaresine baksın diyor.