Hocam birevim olayını naptınız benimde iademi yapmadılar temmuzun 28 de yapıcaklardı eylül 30 a attı bir avukata görüştüm olumlu bir cevapta alamadım
Bende aynı durundayım. Cimer şikayerinin sonuçlanmasını bekliyorum halen. En kötü ihtimalle savcılık suç duyurusu yapıcam.
Yasa çıktı da sizi korumak için mi, şirketleri korumak için mi emin değilim.
Yasa çıktı ama sadece yeni üyeleri kapsıyormuş. Eskiler başının çaresine baksın diyor.