Şubede hır gür çıkarırsanız teslimatı erkene çektirme şansınız olur.
Her gittiğimizde yapıyoruz şube müdürü dosya bizden çıktı genel müdürlük ilgileniyor diyor.
Herhangi bir taksit dondurma işlemi yaptınız mı?
Taksit ödeme periyodunu aşarak taksit geciktirdiğiniz oldu mu?
Sisteme dahil olurken organizasyon bedelinizi ve varsa peşinatınızı peşin olarak ödediniz mi? Taksitlendirdiyseniz kaç aylık bir taksitlendirme yaptınız?
Org. Bedeli peşin ödendi. Pandemi dahil tek bir sefer taksit dondırmadık aksine ara ödemeler de yaptık. 180 aylık gruba dahil olduk. 42. Ay zorunlu teslim sonrası taksitler yükseldi ve vade otomayik 96 ya çekildi. Ancak ortada teslim yok...