Herhangi bir taksit dondurma işlemi yaptınız mı?
Taksit ödeme periyodunu aşarak taksit geciktirdiğiniz oldu mu?
Sisteme dahil olurken organizasyon bedelinizi ve varsa peşinatınızı peşin olarak ödediniz mi? Taksitlendirdiyseniz kaç aylık bir taksitlendirme yaptınız?