• 26-06-2022, 12:15:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İlk uçak deneyimim 10 Yıl önce İstanbul - Cidde arasıydı o zamandan beri uçakları çok severim ama tek korku Türbülans oldu 2 kere atlattık ama halende Türbülans Korkusu var
  • 26-06-2022, 12:16:00
    #11
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk uçak deneyimi olarak ortaokul sonra ABD gittim çok uzun sürmüştü nemli değişik bir havaya sahipti değişik yemekler gelmişti insan uçakta bile oturmaktan sıkılıyor otobüs gibi molası da yok sonrasında 24 saat yol olsa dahi otobüsü tercih ettim 😂
    Keşke bizlerin tercihide otobüs olsaydı
    SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızca kalkış esnasında biraz basınçtan dolayı titrersiniz, bir de tam iniş anınızda. Ben defalarca seyahat ettim türbülansa dahi girmedik hiç. Zaten araştırırsanız en güvenli seyahat yolunun uçmak olduğunu da görürsünüz.

    İlk kalkış esnasında, ilk defa havalndığınız için yine yer çekiminin etkisinden dolayı böyle minik bir heyecanımsı bir his gelir içinize ama iyi düşünürseniz aslında güzel ve farklı bir his oluyor. Arkanıza yaslanın ve bulutların arasında uçmanın tadını çıkarın. Mümkünse bir de cam kenarı bir yere oturursanız demeyin keyfinize
    Yaşadığınız deneyimi paylaştığımız için gerçekten çok teşekkür ederim.
    Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk bende iniş ve yükselişte korkuyodum kulaklık müzik ve sakız tavsiye ederim imkanum olsa heryere uçakla giderim anlatılmaz yaşanır
    Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmet olursa temmuz 2 gecesi bende ilk defa uçağa binip, Farklı bir ülkeye uçacağım. Herhangi bir korkum yok farklı bir tecrübe olacak bakalım.
    Sağ salim gidip gelme olsun hocam😊
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece uçak kalkarken geriye doğru çekiliyorsunuz şahsen ben başka birşey hissetmedim. Belki de hayatımın sonuna kadar unutamayacağım birisi ile gittiğim için olabilir 😅
    Deneyimi paylaştığınız için çok teşekkür ederim 😊
    taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dua ederek alıştım Ayet-el kursi Nas Felak Fatiha okuyordum kalkista inişte çok ciddi bir zangirdama oluyor ucaklarda ama kara yolu cozum degil gibi
    Dua okuyacağız ama korkuyu derinde hissedeceğim 😅
    CHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hele bi de Türbülansa girdin mi varya tadından yenmez -_- şaka bir yana uzun yolculukta uçak hapishane gibi geliyor bana -_-
    Yaşadığınız deneyimi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Birazda olsa yaşamış gibi oldum 😊
  • 26-06-2022, 12:28:27
    #12
    İlk uçuş deneyimim üç yaşında bir first class uçuşuydu, hatırladığım tek şey ikramlar çok fazlaydı.
  • 26-06-2022, 12:29:22
    #13
    Nedense hep uyuyorum. İlk bindiğimde de uyumuştum. İnatla uyumayacağım diyorum, ama nafile... 5 - 10 dk ancak manzarayı izleyebiliyorum. Yani her zaman binmemle inmem bir oluyor
  • 26-06-2022, 12:33:19
    #14
    benimde yükseklik korkum vardı. Ama artık uçaktan vazgeçmem. Tabi para
    Yok binemiyoruz o ayrı
    Korkmayın çok rahat. Otobüsten daha güvenli
  • 26-06-2022, 12:40:15
    #15
    Kalkarken ayaklarım yerden kesilince bi tuhaf hissetmiştim 😂
  • 26-06-2022, 14:51:41
    #16
    hiç korkma korkulacak bir şeyi yok. 10 sene öncesine kadar 1 milyon dolar verselerde uçağa binmem diyordum. hatta hava alanına giderken ufacık 10 cm bile yoktur trafik levhasında siyah vektörel uçak ikonunu gördüm.arabanın içerisinde tansiyonum düştü bayıldım yani bir ikonu görmeyle bayıldım düşün. sonra ayılınca bir uçağı gördüm. ALLAH ( CELLE CELALUH ) e dua ettim sen bu uçaktan büyüksün korkumu gider dedim gitti.sonra uçağa korkamya gerek olmadığını anladım. seneye bir daha yurt dışına gittim rahat rahat. alışınca uçaktan başkasına binmek istemezsin.

    1-2 kez türbülansa denk geldik oda korkutucu birşey değil. zaten çok üst düzey frtınalı gök gürültülü aşırı türbülanslar tehlikeli normalleri değil.
  • 26-06-2022, 15:52:07
    #17
    LOTUSLİSANS.COM
    hayatımın en güzel deneyimiydi
  • 26-06-2022, 16:03:23
    #18
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımın en güzel deneyimiydi
    Fazla iddaalı )