• 26-06-2022, 12:02:15
    #1
    +++
  • 26-06-2022, 12:04:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlk uçak deneyimi olarak ortaokul sonra ABD gittim çok uzun sürmüştü nemli değişik bir havaya sahipti değişik yemekler gelmişti insan uçakta bile oturmaktan sıkılıyor otobüs gibi molası da yok sonrasında 24 saat yol olsa dahi otobüsü tercih ettim 😂
  • 26-06-2022, 12:05:04
    #3
    Yalnızca kalkış esnasında biraz basınçtan dolayı titrersiniz, bir de tam iniş anınızda. Ben defalarca seyahat ettim türbülansa dahi girmedik hiç. Zaten araştırırsanız en güvenli seyahat yolunun uçmak olduğunu da görürsünüz.

    İlk kalkış esnasında, ilk defa havalndığınız için yine yer çekiminin etkisinden dolayı böyle minik bir heyecanımsı bir his gelir içinize ama iyi düşünürseniz aslında güzel ve farklı bir his oluyor. Arkanıza yaslanın ve bulutların arasında uçmanın tadını çıkarın. Mümkünse bir de cam kenarı bir yere oturursanız demeyin keyfinize
  • 26-06-2022, 12:05:13
    #4
    ilk bende iniş ve yükselişte korkuyodum kulaklık müzik ve sakız tavsiye ederim imkanum olsa heryere uçakla giderim anlatılmaz yaşanır
  • 26-06-2022, 12:07:30
    #5
    Kısmet olursa temmuz 2 gecesi bende ilk defa uçağa binip, Farklı bir ülkeye uçacağım. Herhangi bir korkum yok farklı bir tecrübe olacak bakalım.
  • 26-06-2022, 12:08:22
    #6
    Sadece uçak kalkarken geriye doğru çekiliyorsunuz şahsen ben başka birşey hissetmedim. Belki de hayatımın sonuna kadar unutamayacağım birisi ile gittiğim için olabilir 😅
  • 26-06-2022, 12:09:24
    #7
    Ben dua ederek alıştım Ayet-el kursi Nas Felak Fatiha okuyordum kalkista inişte çok ciddi bir zangirdama oluyor ucaklarda ama kara yolu cozum degil gibi
  • 26-06-2022, 12:10:20
    #8
    Hele bi de Türbülansa girdin mi varya tadından yenmez -_- şaka bir yana uzun yolculukta uçak hapishane gibi geliyor bana -_-
  • 26-06-2022, 12:10:52
    #9
    Platin üye
    dünyada eşşek tepmesi sonucu ölen kişi sayısı
    ucak kazasından ölenlerin sayısından fazla imiş

    Ben ilk bindiğimde korkmadım ama daha sonraları malesef korkularım arttı ve genelde binmiyorum artık