Yalnızca kalkış esnasında biraz basınçtan dolayı titrersiniz, bir de tam iniş anınızda. Ben defalarca seyahat ettim türbülansa dahi girmedik hiç. Zaten araştırırsanız en güvenli seyahat yolunun uçmak olduğunu da görürsünüz.

İlk kalkış esnasında, ilk defa havalndığınız için yine yer çekiminin etkisinden dolayı böyle minik bir heyecanımsı bir his gelir içinize ama iyi düşünürseniz aslında güzel ve farklı bir his oluyor. Arkanıza yaslanın ve bulutların arasında uçmanın tadını çıkarın. Mümkünse bir de cam kenarı bir yere oturursanız demeyin keyfinize