AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk uçak deneyimi olarak ortaokul sonra ABD gittim çok uzun sürmüştü nemli değişik bir havaya sahipti değişik yemekler gelmişti insan uçakta bile oturmaktan sıkılıyor otobüs gibi molası da yok sonrasında 24 saat yol olsa dahi otobüsü tercih ettim 😂
Keşke bizlerin tercihide otobüs olsaydı
SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnızca kalkış esnasında biraz basınçtan dolayı titrersiniz, bir de tam iniş anınızda. Ben defalarca seyahat ettim türbülansa dahi girmedik hiç. Zaten araştırırsanız en güvenli seyahat yolunun uçmak olduğunu da görürsünüz.

İlk kalkış esnasında, ilk defa havalndığınız için yine yer çekiminin etkisinden dolayı böyle minik bir heyecanımsı bir his gelir içinize ama iyi düşünürseniz aslında güzel ve farklı bir his oluyor. Arkanıza yaslanın ve bulutların arasında uçmanın tadını çıkarın. Mümkünse bir de cam kenarı bir yere oturursanız demeyin keyfinize
Yaşadığınız deneyimi paylaştığımız için gerçekten çok teşekkür ederim.
Webr00t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk bende iniş ve yükselişte korkuyodum kulaklık müzik ve sakız tavsiye ederim imkanum olsa heryere uçakla giderim anlatılmaz yaşanır
Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısmet olursa temmuz 2 gecesi bende ilk defa uçağa binip, Farklı bir ülkeye uçacağım. Herhangi bir korkum yok farklı bir tecrübe olacak bakalım.
Sağ salim gidip gelme olsun hocam😊
emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece uçak kalkarken geriye doğru çekiliyorsunuz şahsen ben başka birşey hissetmedim. Belki de hayatımın sonuna kadar unutamayacağım birisi ile gittiğim için olabilir 😅
Deneyimi paylaştığınız için çok teşekkür ederim 😊
taamtaam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dua ederek alıştım Ayet-el kursi Nas Felak Fatiha okuyordum kalkista inişte çok ciddi bir zangirdama oluyor ucaklarda ama kara yolu cozum degil gibi
Dua okuyacağız ama korkuyu derinde hissedeceğim 😅
CHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hele bi de Türbülansa girdin mi varya tadından yenmez -_- şaka bir yana uzun yolculukta uçak hapishane gibi geliyor bana -_-
Yaşadığınız deneyimi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Birazda olsa yaşamış gibi oldum 😊