Nedense hep uyuyorum. İlk bindiğimde de uyumuştum. İnatla uyumayacağım diyorum, ama nafile... 5 - 10 dk ancak manzarayı izleyebiliyorum. Yani her zaman binmemle inmem bir oluyor