hiç korkma korkulacak bir şeyi yok. 10 sene öncesine kadar 1 milyon dolar verselerde uçağa binmem diyordum. hatta hava alanına giderken ufacık 10 cm bile yoktur trafik levhasında siyah vektörel uçak ikonunu gördüm.arabanın içerisinde tansiyonum düştü bayıldım yani bir ikonu görmeyle bayıldım düşün. sonra ayılınca bir uçağı gördüm. ALLAH ( CELLE CELALUH ) e dua ettim sen bu uçaktan büyüksün korkumu gider dedim gitti.sonra uçağa korkamya gerek olmadığını anladım. seneye bir daha yurt dışına gittim rahat rahat. alışınca uçaktan başkasına binmek istemezsin.

1-2 kez türbülansa denk geldik oda korkutucu birşey değil. zaten çok üst düzey frtınalı gök gürültülü aşırı türbülanslar tehlikeli normalleri değil.