Merhaba,
Ülkemizde faaliyet gösteren Papara, Param gibi iban kullanmadan sadece Hesap Numarası ile işlem yapılan sistemler hakkında bilgi edinmem gerekiyor.
Bunlardan hangisini ve neden kullandığınızı belirtebilir misiniz?
Papara, Param v.b Alternatif Sistemler
7
●340
- 24-06-2022, 03:06:19Papara kullanıyorum
Neden ; küçük tutarda ki para transferlerin de tercih ediyorum çünkü banka 2.44 ücret kesiyor. - 24-06-2022, 03:12:32Papara candır, paranın takibi bankaya göre daha daha arka planda. Yüklü bir miktar gelip-gitmediği sürece sorgusu olmuyor.
- 24-06-2022, 03:18:09Hocam bir finans uygulaması yayınlayacağız, onun için araştırma yapıyorum. Aslında hepsinin temel amacı para göndermek ve almak değil mi ? Örneğin Papara çok popüler onu hangi amaçla insanlar kullanıyor ?ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2022, 03:19:28Bankaya havale EFT komisyon vermemek için kullanılıyor.. Papara 7/24 anında transfer gerçekleşirufukt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2022, 03:24:54Ben papara'yı tamamen cashback ve indirimler sebebi ile kullanıyorum. Yoksa ücretsiz eft imiş, vs. imiş zaten enpara tek başına yetiyor bunlara. Birde ufak ufak insanlar paypal gibi kullanmaya başladı hani papara hesabınız var mı diye soruluyor bir ödeme alacağımızda. "Yok" dememek için bile kullanılır.
