Ben papara'yı tamamen cashback ve indirimler sebebi ile kullanıyorum. Yoksa ücretsiz eft imiş, vs. imiş zaten enpara tek başına yetiyor bunlara. Birde ufak ufak insanlar paypal gibi kullanmaya başladı hani papara hesabınız var mı diye soruluyor bir ödeme alacağımızda. "Yok" dememek için bile kullanılır.