TOSLA,PEP,PAYCELL bunlara iban kullanmadan cep teli ile transfer yapılıyor sanırım. ben hiç kullanmadım para transfer özelliğini.TOSLA içinde en iyisi onaylanmış kullanıcı olduğunzuda para kesmiyor.kendi şubelerinde yapılıncada kesmiyor para.