Merhaba,


Ülkemizde faaliyet gösteren Papara, Param gibi iban kullanmadan sadece Hesap Numarası ile işlem yapılan sistemler hakkında bilgi edinmem gerekiyor.

Bunlardan hangisini ve neden kullandığınızı belirtebilir misiniz?