• 20-06-2022, 01:31:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Belgesiz 0850 aldığım numaramı elimde fazladan olduğu için devir etmek istiyorum bu mümkün mü ?
  • 20-06-2022, 01:32:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belgesiz 0850 numara diye birsey yok. Başkası adına açılmış büyük ihtimalle veya illegal yöntem. Yasak.
  • 20-06-2022, 01:35:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgesiz 0850 numara diye birsey yok. Başkası adına açılmış büyük ihtimalle veya illegal yöntem. Yasak.
    Kimlik ile alınıyormuş hocam bende öyle almıştım uzun zamandır kullanıyorum ama devir etmek sorun olur mu onu merak ediyorum
  • 20-06-2022, 01:36:35
    #4
    Yönetici onayı bekliyor
    havva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ile alınıyormuş hocam bende öyle almıştım uzun zamandır kullanıyorum ama devir etmek sorun olur mu onu merak ediyorum
    R10 üzerinde yasak hocam
  • 20-06-2022, 01:36:42
    #5
    sorun olur. eğer usulüne uygun şekilde operatöre sorup devredersen bilemem ama sattım aldım dersin gider yüzlerce kişiyi soyarlar sende mapus damlarında artık türkü söylersin
  • 20-06-2022, 01:37:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üzerinde yasak hocam
    r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü
  • 20-06-2022, 01:38:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun olur. eğer usulüne uygun şekilde operatöre sorup devredersen bilemem ama sattım aldım dersin gider yüzlerce kişiyi soyarlar sende mapus damlarında artık türkü söylersin
    operator ile görüştüm hocam firma içi transfer oluyormuş devir alacak kişi de kimlik bilgileri ile üstüne alabiliyormuş.
  • 20-06-2022, 01:39:38
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    havva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü
    Hocam sende biraz mantık yürütürsen, bu numara senin adına. Biri senden satın alıp d,landırıcılık yapsa sorumlu kim olacak? Sen olacaksın tabiki hani numara senin adına kayıtlı ya.
  • 20-06-2022, 01:41:25
    #9
    havva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü
    Merhaba,

    normal şartlarda 0850' li numaralar vergi levhası ve gerekli sözleşmelerin onaylanması ile yetkili sağlayıcılardan alınabilir, kimlik kartıyla alımı usule uygun değildir. Yasal yollarla kayıt edildiği taktirde servis sağlayıcılarına müracaat ederek gerekli devir sözleşmelerinin yapılması sonucunda transferi mümkündür.