r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü
Hocam sende biraz mantık yürütürsen, bu numara senin adına. Biri senden satın alıp d,landırıcılık yapsa sorumlu kim olacak? Sen olacaksın tabiki hani numara senin adına kayıtlı ya.