havva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik ile alınıyormuş hocam bende öyle almıştım uzun zamandır kullanıyorum ama devir etmek sorun olur mu onu merak ediyorum
R10 üzerinde yasak hocam