havva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü
Merhaba,

normal şartlarda 0850' li numaralar vergi levhası ve gerekli sözleşmelerin onaylanması ile yetkili sağlayıcılardan alınabilir, kimlik kartıyla alımı usule uygun değildir. Yasal yollarla kayıt edildiği taktirde servis sağlayıcılarına müracaat ederek gerekli devir sözleşmelerinin yapılması sonucunda transferi mümkündür.