Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üzerinde yasak hocam
r10 üzerinde satışını yapmıyorum hocam ama ben satın almıştır devir işlemi sıkıntı olur mu onu merak ettim kimlik ile alınıyor çünkü