• 18-06-2022, 14:36:58
    #1
    1.olarak üniversite tercihlerini ösym'nin ana sitesinden yapılıyor dimi bu tercihler ne zaman yapılabilir hale geliyor
    2.olarak aöf ve auzef bunlara başvuru yapmak istiyorum web tasarım üzerine bunlara kayıt yapabilmek için ösym ana sitesindemi yapcam yoksa direk kendi sitelerinden mi?
  • 18-06-2022, 14:38:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ÖSYM ana sitesinden de açıktan bişey ogrenemezsin dostum hele ki web tasarım bence unide okuman tavsiyemdir ha dersen kurs felan gidicem o zaman başka
  • 18-06-2022, 14:39:13
    #3
    Bende ekstra bir ekleme soru sorayım.
    Açık öğretimden üniversite okumak için (2-4 yıl) AYT girmek zorunlu mu?
  • 18-06-2022, 14:39:35
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖSYM ana sitesinden de açıktan bişey ogrenemezsin dostum hele ki web tasarım bence unide okuman tavsiyemdir ha dersen kurs felan gidicem o zaman başka
    diplomadan ötürü gerekli üstadım o yüzden yoksa kendi rızamla olan bişey değil
  • 18-06-2022, 14:40:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ekstra bir ekleme soru sorayım.
    Açık öğretimden üniversite okumak için (2-4 yıl) AYT girmek zorunlu mu?
    2 yıl için tyt zorunlu 4 yıl için ayt zorunlu açık öğretimde de bunlar gerekli
  • 18-06-2022, 14:40:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diplomadan ötürü gerekli üstadım o yüzden yoksa kendi rızamla olan bişey değil
    Anladım dostum da o diploma en kotu 2 yılını alır hiç değilse bir ortam felan gorurdun diye dedim
  • 18-06-2022, 14:59:22
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl için tyt zorunlu 4 yıl için ayt zorunlu açık öğretimde de bunlar gerekli
    Yani ben TYT 'den 10-15 net yaparak 2 yıllık rastgele bir açıköğretim üniversitesine girebilecek miyim?
    Yeni sistemde bu şekilde olacak diye biliyorum.
    https://www.haberler.com/haberler/ye...4728975-haberi
  • 18-06-2022, 14:59:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ben TYT 'den 10-15 net yaparak 2 yıllık rastgele bir açıköğretim üniversitesine girebilecek miyim?
    Yeni sistemde bu şekilde olacak diye biliyorum.
    https://www.haberler.com/haberler/ye...4728975-haberi
    Muhtemelen girebilirsin yani günler ne değiştirir bilinmez her gün sistem değişiyor olasılık var