1.olarak üniversite tercihlerini ösym'nin ana sitesinden yapılıyor dimi bu tercihler ne zaman yapılabilir hale geliyor
2.olarak aöf ve auzef bunlara başvuru yapmak istiyorum web tasarım üzerine bunlara kayıt yapabilmek için ösym ana sitesindemi yapcam yoksa direk kendi sitelerinden mi?
üniversite tercihleri hakkında sorum var
7
●174
- 18-06-2022, 14:39:35diplomadan ötürü gerekli üstadım o yüzden yoksa kendi rızamla olan bişey değilAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2022, 14:40:12Üyeliği durduruldu2 yıl için tyt zorunlu 4 yıl için ayt zorunlu açık öğretimde de bunlar gerekliBybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2022, 14:40:52Üyeliği durdurulduAnladım dostum da o diploma en kotu 2 yılını alır hiç değilse bir ortam felan gorurdun diye dedimSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2022, 14:59:22Yani ben TYT 'den 10-15 net yaparak 2 yıllık rastgele bir açıköğretim üniversitesine girebilecek miyim?AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni sistemde bu şekilde olacak diye biliyorum.
https://www.haberler.com/haberler/ye...4728975-haberi - 18-06-2022, 14:59:59Üyeliği durdurulduMuhtemelen girebilirsin yani günler ne değiştirir bilinmez her gün sistem değişiyor olasılık varBybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle