SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diplomadan ötürü gerekli üstadım o yüzden yoksa kendi rızamla olan bişey değil
Anladım dostum da o diploma en kotu 2 yılını alır hiç değilse bir ortam felan gorurdun diye dedim