AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖSYM ana sitesinden de açıktan bişey ogrenemezsin dostum hele ki web tasarım bence unide okuman tavsiyemdir ha dersen kurs felan gidicem o zaman başka
diplomadan ötürü gerekli üstadım o yüzden yoksa kendi rızamla olan bişey değil