1.olarak üniversite tercihlerini ösym'nin ana sitesinden yapılıyor dimi bu tercihler ne zaman yapılabilir hale geliyor
2.olarak aöf ve auzef bunlara başvuru yapmak istiyorum web tasarım üzerine bunlara kayıt yapabilmek için ösym ana sitesindemi yapcam yoksa direk kendi sitelerinden mi?