• 18-06-2022, 00:29:36
    #19
    genç sen forumu bıraktım gidiyorum demedinmi daha önce.söylediğin şeyler doğru bile olsa inandırıcı gelmiyor insanlara demekki var birşey.yarın birgün evlenip yuva kurarsan ve ciddi bir işe girersen sıkıntı olur başın ağrır.millet senden şikayetçi olmasa,seni bulamasalar bile ilahi adalet tecelli eder. bir kişin kursağına haram girdimi onu ancak o haramı ortadan kaldıracaksın yada haramı sadece ateş temizler. ve çocuğuna geçer bu haram.

    not: seni yargılamıyorum eğer dedikleri gibi şeyler sende varsa diye uyarıyorum.
  • 18-06-2022, 00:36:20
    #20
    Güzel kardeşim üslubun yanlış başlı başına şuan bunları okurken ders almak yerine eminim ki küfür ediyorsun içinden. Önce ki arkadaşa da aynı bire bir yanlışı yapmışsın duyduğuma göre forumdan birisi iade etmiş sen birileri senin paranı karşıladıkça ve ban yemedikçe düzelecek gibi durmuyorsun. Burası ekmek teknesi ise dikkatli davran o zaman aldığım hesap botmuş diyorsun bu benim problemim değil ve bunu da bana belirtmedin. Yani sonuç olarak şahsi hayatında herkes sorun yaşıyor sadece sen değilsin merak etme. Şükür sağlığım yerinde de geç eli kolu olmayan adamlar var bu dünyada. Ban yemene gram üzülmüyorum bugün ceza yemez isen yarın başkasına aynı hareketi yapacaksın bariz belli bu. Diyecek bırsey yok başka. İade düşünüyor isen whadan ulaşabilirsin. @anilalps;
  • 18-06-2022, 00:47:08
    #21
    cellatfaruk58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim üslubun yanlış başlı başına şuan bunları okurken ders almak yerine eminim ki küfür ediyorsun içinden. Önce ki arkadaşa da aynı bire bir yanlışı yapmışsın duyduğuma göre forumdan birisi iade etmiş sen birileri senin paranı karşıladıkça ve ban yemedikçe düzelecek gibi durmuyorsun. Burası ekmek teknesi ise dikkatli davran o zaman aldığım hesap botmuş diyorsun bu benim problemim değil ve bunu da bana belirtmedin. Yani sonuç olarak şahsi hayatında herkes sorun yaşıyor sadece sen değilsin merak etme. Şükür sağlığım yerinde de geç eli kolu olmayan adamlar var bu dünyada. Ban yemene gram üzülmüyorum bugün ceza yemez isen yarın başkasına aynı hareketi yapacaksın bariz belli bu. Diyecek bırsey yok başka. İade düşünüyor isen whadan ulaşabilirsin. @anilalps;
    Ben şuanda hem senin iadeni düşünüyorum hem cüzdanımı usta ben hazıra konmam rahat ol iki defa bu olayı yaşadım diye sürekli benim adımı karalama kimse benim iadem karşılasın diyede uslanmıyorum
  • 18-06-2022, 00:50:31
    #22
    Adını karalama gibi bir gayem yok sen bana ve diğer arkadaşlara yaptığın yanlışlar sayesinde kendi adını eksiye düşürüyorsun zaten.. @anilalps;
  • 18-06-2022, 01:12:50
    #23
    Ahahahaha şaşırtmıyorsun..
    Bir kullanıcı bu durumu olumlayıp, normalleştirip yine iadeyi öderse, ders alır bende zamanında düştüm derse bu çark böyle devam eder.

    Yapmayın, siz iyilik yaptım tatmini yaparken insanlar böyle çor çocukla uğraşıyor.
    Tavırlara hareketlere bak
  • 18-06-2022, 03:13:44
    #24
    Homeybizarre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahahaha şaşırtmıyorsun..
    Bir kullanıcı bu durumu olumlayıp, normalleştirip yine iadeyi öderse, ders alır bende zamanında düştüm derse bu çark böyle devam eder.

    Yapmayın, siz iyilik yaptım tatmini yaparken insanlar böyle çor çocukla uğraşıyor.
    Tavırlara hareketlere bak
    Arkadaş alıştı, nasılsa böyle bir konu açarım enayinin biri gelir yardım eder diye düşünüyor
  • 18-06-2022, 12:33:17
    #25
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş alıştı, nasılsa böyle bir konu açarım enayinin biri gelir yardım eder diye düşünüyor
    Homeybizarre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgiyi seviyorlar böyleleri, üniversitede vardı etrafımda 7/24 şöyle açım böyle dardayım edebiyatı yapıyordu.



    Yaptığım, organize ettiğim tüm etkinliklere çağırdığımda param yok yapıyordu, eh insanlık hâli herkes dara düşebilir deyip haftasonu çalıştığım para ile arkadaşa da güzellik yapıyordum. Ne yaptıysam onu da eksik bırakmadım, dışlanmaması için ortamlara soktum yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi.

    1 yıl kadar anlayacağınız sırtımda taşıdım elemanı taki memleketten arkadaşı gelene kadar. 1 gün de kıza 2000 TL para yedirmiş ahahaha.



    Böylelerine prim vermeyin, alışkanlık haline geliyor. Akıllanır ders alır diyorsunuz ama yok iki kuruşluk aklıyla tüm çakallıkları yapıp sizi kandıracağını düşünür.



    5 kuruş değeri olmayan insanlarla da vaktinizi kaybetmeyin.
    Bu konuyada değinmiştik vesselam
  • 18-06-2022, 20:28:42
    #26
    offffffffffff offfffff