genç sen forumu bıraktım gidiyorum demedinmi daha önce.söylediğin şeyler doğru bile olsa inandırıcı gelmiyor insanlara demekki var birşey.yarın birgün evlenip yuva kurarsan ve ciddi bir işe girersen sıkıntı olur başın ağrır.millet senden şikayetçi olmasa,seni bulamasalar bile ilahi adalet tecelli eder. bir kişin kursağına haram girdimi onu ancak o haramı ortadan kaldıracaksın yada haramı sadece ateş temizler. ve çocuğuna geçer bu haram.
not: seni yargılamıyorum eğer dedikleri gibi şeyler sende varsa diye uyarıyorum.