Ahahahaha şaşırtmıyorsun..
Bir kullanıcı bu durumu olumlayıp, normalleştirip yine iadeyi öderse, ders alır bende zamanında düştüm derse bu çark böyle devam eder.
Yapmayın, siz iyilik yaptım tatmini yaparken insanlar böyle çor çocukla uğraşıyor.
Tavırlara hareketlere bak