cellatfaruk58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel kardeşim üslubun yanlış başlı başına şuan bunları okurken ders almak yerine eminim ki küfür ediyorsun içinden. Önce ki arkadaşa da aynı bire bir yanlışı yapmışsın duyduğuma göre forumdan birisi iade etmiş sen birileri senin paranı karşıladıkça ve ban yemedikçe düzelecek gibi durmuyorsun. Burası ekmek teknesi ise dikkatli davran o zaman aldığım hesap botmuş diyorsun bu benim problemim değil ve bunu da bana belirtmedin. Yani sonuç olarak şahsi hayatında herkes sorun yaşıyor sadece sen değilsin merak etme. Şükür sağlığım yerinde de geç eli kolu olmayan adamlar var bu dünyada. Ban yemene gram üzülmüyorum bugün ceza yemez isen yarın başkasına aynı hareketi yapacaksın bariz belli bu. Diyecek bırsey yok başka. İade düşünüyor isen whadan ulaşabilirsin. @anilalps;
Ben şuanda hem senin iadeni düşünüyorum hem cüzdanımı usta ben hazıra konmam rahat ol iki defa bu olayı yaşadım diye sürekli benim adımı karalama kimse benim iadem karşılasın diyede uslanmıyorum