• 17-06-2022, 20:42:09
    #1
    Merhaba dünden bugüne başladı herşey biranda cüzdanım düştü bulamadım kimliğim kartım ve haftalgım içimdeydi aradan 2-3 saat geçti arabayı yüklüyordum pazarda dsi arabası çarptı girilmez dedim dar dedimm adam dinlemedi arabanın komple önü gitti herşey çok kötü gidiyor herkesle sıkıntı yaşamaya başladım müşteri iade istiyor iade yapçak para yok cüzdanım düştü diyorum tabi tabi diyor iki gün sonra doğum günüm cebimde 50 kuruş yok oysa bi pasta alıp kutlayacaktım morelim çok kötü ne yapmam gerek yani dalga geçmeyin ama Abdestte alıyorum elhamdulillah hep bişeyler oluyr
  • 17-06-2022, 20:43:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende aynıyım hocam ailem evim madii durumum öğrenim hayatım 3 4 yıldır aynı durumdayım ne olacak sonu bilmiyorum
  • 17-06-2022, 20:43:49
    #3
    ben cüzdanımı düşürdüm semtimde sabah yeni kimlik başvurusuna gittim çıktım telefon geldi cüzdanı bulduk diye cüzdanı arabada düşürmüşüm tekrar yeni kimlik çıkardım 1 ay sonra arabadan çıktı hocam olur böyle
  • 17-06-2022, 20:43:50
    #4
    Sıkma canını elbet bu günlerde geçer
  • 17-06-2022, 20:44:34
    #5
    Bekliyordum böyle bir konuyu ne zaman açıcaksınız diye. Ben dahil hakkınızda kaç kişi konu açtı. Artık anlaman gerekmiyor mu? Her şeyi yaptıktan sonra duygu sömürüsü yapmak nedir ya? Yine birisi iadenizi sizin için yapsın mı

    https://www.r10.net/off-topic/324816...asi-lazim.html
  • 17-06-2022, 20:45:16
    #6
    Dostum forumda az çok herkesi çözmüş ve takipte olan biri olarak bu, bu tarz açtığın 88. konu falan. Ticaret anlayışını değiştirmezsen maksimum 1 ay veriyorum uzaklaştırılmana haberin olsun. İnsanları mağdur edip, başına gelen (?) kötü şeyleri anlatarak işin içinden sıyrılmayı bırak artık. Hepimizin başına istemediği şeyler geliyor, gerekirse ana babamızın namusumuzun rızkından kesip yolluyoruz emanet parasını. Hep de mağduriyet yaşattığın zamanlara mı denk geliyor bu olumsuz şeyler yahu. Yaşın 17 daha, eğer ticaret şiarını bu yaşlarda edinemezsen 20'lerinde ya fakir bir adam olacaksın, ya da içerde. Sana açık ve net söylüyorum, bir abin olarak samimi davranıyorum. Kendine çekidüzen ver. Etik ve dürüst çalışmayı öğren.
  • 17-06-2022, 20:47:11
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun
  • 17-06-2022, 20:55:08
    #8
    farklı türde bir konu aç güzel kardeşim. Bu yaşta bu işlerin açığını arama.
  • 17-06-2022, 21:11:00
    #9
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyordum böyle bir konuyu ne zaman açıcaksınız diye. Ben dahil hakkınızda kaç kişi konu açtı. Artık anlaman gerekmiyor mu? Her şeyi yaptıktan sonra duygu sömürüsü yapmak nedir ya? Yine birisi iadenizi sizin için yapsın mı

    https://www.r10.net/off-topic/324816...asi-lazim.html
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum forumda az çok herkesi çözmüş ve takipte olan biri olarak bu, bu tarz açtığın 88. konu falan. Ticaret anlayışını değiştirmezsen maksimum 1 ay veriyorum uzaklaştırılmana haberin olsun. İnsanları mağdur edip, başına gelen (?) kötü şeyleri anlatarak işin içinden sıyrılmayı bırak artık. Hepimizin başına istemediği şeyler geliyor, gerekirse ana babamızın namusumuzun rızkından kesip yolluyoruz emanet parasını. Hep de mağduriyet yaşattığın zamanlara mı denk geliyor bu olumsuz şeyler yahu. Yaşın 17 daha, eğer ticaret şiarını bu yaşlarda edinemezsen 20'lerinde ya fakir bir adam olacaksın, ya da içerde. Sana açık ve net söylüyorum, bir abin olarak samimi davranıyorum. Kendine çekidüzen ver. Etik ve dürüst çalışmayı öğren.
    Yazmak istediğim ama belkilerle vazgeçtiğim bir konu aslında. Son zamanlarda bu tarz konular fazlaca dikkatimi çekiyordu. Faturalarını ödetmek isteyenler,
    duygu sömürüsü yapanlar vs. Sizlerin yorumunu görüncede emin oldum ki gerçekten burda ki iyi niyetli insanları sömürmek isteyen kişiler var. Sanal dilencilik kavramını da burda görmüş oldum. Gerçekten çok ilginç. İnşallah bu tarz konular ve kötü niyetli kişiler temizlenir.