Bekliyordum böyle bir konuyu ne zaman açıcaksınız diye. Ben dahil hakkınızda kaç kişi konu açtı. Artık anlaman gerekmiyor mu? Her şeyi yaptıktan sonra duygu sömürüsü yapmak nedir ya? Yine birisi iadenizi sizin için yapsın mı

https://www.r10.net/off-topic/324816...asi-lazim.html