Merhaba dünden bugüne başladı herşey biranda cüzdanım düştü bulamadım kimliğim kartım ve haftalgım içimdeydi aradan 2-3 saat geçti arabayı yüklüyordum pazarda dsi arabası çarptı girilmez dedim dar dedimm adam dinlemedi arabanın komple önü gitti herşey çok kötü gidiyor herkesle sıkıntı yaşamaya başladım müşteri iade istiyor iade yapçak para yok cüzdanım düştü diyorum tabi tabi diyor iki gün sonra doğum günüm cebimde 50 kuruş yok oysa bi pasta alıp kutlayacaktım morelim çok kötü ne yapmam gerek yani dalga geçmeyin ama Abdestte alıyorum elhamdulillah hep bişeyler oluyr