ben cüzdanımı düşürdüm semtimde sabah yeni kimlik başvurusuna gittim çıktım telefon geldi cüzdanı bulduk diye cüzdanı arabada düşürmüşüm tekrar yeni kimlik çıkardım 1 ay sonra arabadan çıktı hocam olur böyle