• 15-06-2022, 11:54:28
    #10
    gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sık oyun oynayan biri değilim genel olarak photoshop falan kullanıyorum ama ios tabanlı bilgisayarlarda çok alışık değilim.
    Öğrenirsiniz bence hocam kesinlikle mac'in daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hem pil süresi olsun hem tasarım render programlarındaki performansı olsun bence mac almalısınız.
  • 15-06-2022, 11:56:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende genel olarak tasarım yaparken kullanacağım masaüstü bilgisayarım var fakat şehir dışına çıktığım zamanlarda revizeleri yapamıyorum laptop şart oldu. Şarj süresi ne kadar sizin?
    Valla hocam sarj takılı kulanıyorum ben hep peformansı daha yüksek oluyor. Render süreleri baya uzun oluyor yoksa
    Örner vermek gerekirse 1saatlık render ı sarja takılıylen 15 dk da yapıyor. Diğer türlü 1 saat sürüyor
  • 15-06-2022, 12:03:34
    #12
    Oyun harici alacaksan kesinlikle Mac almalısın. Çünkü diğer laptopların şarj süreleri çok az ve işini görmez. Bende Macbook Pro M1 çipli olan versiyonu var. 2,3 gün şarjı çok rahat gidiyor ve ekran kalitesi vs. harika. Monster genel olarak çok sorun yaşanan bir marka ve ondan önermiyorum. Alın Macbook keyfinize bakın. İlk başlarda biraz zor gelebilir kullanım alışkanlıklarından dolayı ama kısa sürede alıştıktan sonra çok rahat olduğunu anlarsınız. Isınma yok, şarj süresi uzun ve ekran kalitesi olarak çok çok iyi.
  • 15-06-2022, 12:56:48
    #13
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Photoshop vb revizasyonlar yapacaksan aynı benim gibi mac m1 e geçtim bende yeni macbook air hayatımın en güzel kararını vermişim diyebilirim ps ai gibi çalışmalarda nokta kasma da yaşamıyorum şarjımda 1 hafta gıdıyor ortalama evde gunde 3 saat kullanıyorum laptopu ve windowstan sonra teknolojisi çok ileri gider vs bilemem ama daha asla windows kullanmam. Bu cümleyi de mac kullanan birçok kullanıcıdan duyabilirsin hem oyun hem iş için kendime abra a7 almıştım memnundum fakat şimdi mac inanılmaz derecede işimi çözüyor canım oyun oynamak isterse diye de x box aldım
  • 15-06-2022, 12:59:55
    #14
    TULPAR T5 V22.1 var ben de son derece memnunum şu anda ondan yazıyorum Bir kere takıldığını görmedim. Tabii böyle bir donanım ile ne yapmak istediğine de bağlı.
  • 16-06-2022, 07:47:56
    #15
    ReklamHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Photoshop vb revizasyonlar yapacaksan aynı benim gibi mac m1 e geçtim bende yeni macbook air hayatımın en güzel kararını vermişim diyebilirim ps ai gibi çalışmalarda nokta kasma da yaşamıyorum şarjımda 1 hafta gıdıyor ortalama evde gunde 3 saat kullanıyorum laptopu ve windowstan sonra teknolojisi çok ileri gider vs bilemem ama daha asla windows kullanmam. Bu cümleyi de mac kullanan birçok kullanıcıdan duyabilirsin hem oyun hem iş için kendime abra a7 almıştım memnundum fakat şimdi mac inanılmaz derecede işimi çözüyor canım oyun oynamak isterse diye de x box aldım
    Kıymetli cevabınız için teşekkür ederim hocam. Peki örneğin 5-6 gb lik bir psd dosyasını açarken veya açtıktan sonra kasılma oluyor mu?
  • 16-06-2022, 09:07:17
    #16
    gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıymetli cevabınız için teşekkür ederim hocam. Peki örneğin 5-6 gb lik bir psd dosyasını açarken veya açtıktan sonra kasılma oluyor mu?
    Hayır yaşamadım hatta harici hdd aldım ama kaliteli birşey kingston xs2000 yazma okuma hızı 2000x2000 onun içinde işlem yapmama rağmen gayet hızlı ürün için tıklayın