Bende genel olarak tasarım yaparken kullanacağım masaüstü bilgisayarım var fakat şehir dışına çıktığım zamanlarda revizeleri yapamıyorum laptop şart oldu. Şarj süresi ne kadar sizin?
Valla hocam sarj takılı kulanıyorum ben hep peformansı daha yüksek oluyor. Render süreleri baya uzun oluyor yoksa
Örner vermek gerekirse 1saatlık render ı sarja takılıylen 15 dk da yapıyor. Diğer türlü 1 saat sürüyor