Photoshop vb revizasyonlar yapacaksan aynı benim gibi mac m1 e geçtim bende yeni macbook air hayatımın en güzel kararını vermişim diyebilirim ps ai gibi çalışmalarda nokta kasma da yaşamıyorum şarjımda 1 hafta gıdıyor ortalama evde gunde 3 saat kullanıyorum laptopu ve windowstan sonra teknolojisi çok ileri gider vs bilemem ama daha asla windows kullanmam. Bu cümleyi de mac kullanan birçok kullanıcıdan duyabilirsin hem oyun hem iş için kendime abra a7 almıştım memnundum fakat şimdi mac inanılmaz derecede işimi çözüyor canım oyun oynamak isterse diye de x box aldım
Kıymetli cevabınız için teşekkür ederim hocam. Peki örneğin 5-6 gb lik bir psd dosyasını açarken veya açtıktan sonra kasılma oluyor mu?