gkhnklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sık oyun oynayan biri değilim genel olarak photoshop falan kullanıyorum ama ios tabanlı bilgisayarlarda çok alışık değilim.
Öğrenirsiniz bence hocam kesinlikle mac'in daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hem pil süresi olsun hem tasarım render programlarındaki performansı olsun bence mac almalısınız.