Oyun harici alacaksan kesinlikle Mac almalısın. Çünkü diğer laptopların şarj süreleri çok az ve işini görmez. Bende Macbook Pro M1 çipli olan versiyonu var. 2,3 gün şarjı çok rahat gidiyor ve ekran kalitesi vs. harika. Monster genel olarak çok sorun yaşanan bir marka ve ondan önermiyorum. Alın Macbook keyfinize bakın. İlk başlarda biraz zor gelebilir kullanım alışkanlıklarından dolayı ama kısa sürede alıştıktan sonra çok rahat olduğunu anlarsınız. Isınma yok, şarj süresi uzun ve ekran kalitesi olarak çok çok iyi.