• 13-06-2022, 08:49:12
    #1
    İkidir verdiğim eksi trader kullanıcı da siliniyor. Özellikle baktım ne olacak diye 2-3 gün sonra bir şekilde siliniyor. Forumda bilmediğimiz bir şeyler mi dönüyor nasıl oluyor bu iş yönetim?

    kullanıcı profilini görmeyim diye üstüne engelliyor.
  • 13-06-2022, 08:52:35
    #2
    hocam haksız olduğundan dolayı kullanıcı sikayet edip sildiriyor
  • 13-06-2022, 08:54:03
    #3
    Simolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam haksız olduğundan dolayı kullanıcı sikayet edip sildiriyor
    Yok haklı olduğum için kullandım zaten, keyfe ya da haksız olduğum için değil yönetim verebilirsin eksi trader dedi ama ne işse siliyorlar
  • 13-06-2022, 09:10:32
    #4
    Eger itrader sikayet bölümünde metni görmeden siliniyorsa kurumsal üyelige sahiptir cünkü kurumsal üyeler direkt sorunlarini @Berkay; 'a iletebiliyor. Itrader konusunda özelden islem de yapiliyorsa @Berkay; ilgilenmistir diye düsünüyorum. Onun ile iletisime gecebilirsiniz bence.
  • 13-06-2022, 09:14:46
    #5
    Hocam biz nereden bilelim,moderatörlere sorun onlar gerekli açıklamayı yapar zaten
  • 13-06-2022, 09:34:27
    #6
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger itrader sikayet bölümünde metni görmeden siliniyorsa kurumsal üyelige sahiptir cünkü kurumsal üyeler direkt sorunlarini @Berkay; 'a iletebiliyor. Itrader konusunda özelden islem de yapiliyorsa @Berkay; ilgilenmistir diye düsünüyorum. Onun ile iletisime gecebilirsiniz bence.
    kurumsal üyeliği yok, gold üyeliği var birkaç gün kalıp siliniyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz nereden bilelim,moderatörlere sorun onlar gerekli açıklamayı yapar zaten
    yönetimin görmesi için açıyorum zaten.
  • 16-06-2022, 18:51:31
    #7
    @Berkay; ‘a 2 kere pm attım dönüş alamadım. başka ilgilenen moderatör var mı?
  • 19-06-2022, 16:55:27
    #8
    Zaten -trader veren haklı. -trader alan haklı. Şikayet konusu açan haklı, şikayet konusu açılan kişi haklı. Tek haksız biz moderatörler. Artık bu yönetim taraf mı tutuyor, adam mı kayırıyor dönemi bitsin lütfen. Ben ne kurumsal üyeleri sınırsız banladım işlem geçmişlerimden bakabilirsiniz.

    Hem böyle bir konu, hem de özelden ilettiğiniz kelimeler için sizi 3 gün uzaklaştırıyorum. Bizimle ilgili bir şikayetiniz varsa forum kuralları gereği konu açamazsınız, admine yazmalısınız.

    İyi forumlar.