Zaten -trader veren haklı. -trader alan haklı. Şikayet konusu açan haklı, şikayet konusu açılan kişi haklı. Tek haksız biz moderatörler. Artık bu yönetim taraf mı tutuyor, adam mı kayırıyor dönemi bitsin lütfen. Ben ne kurumsal üyeleri sınırsız banladım işlem geçmişlerimden bakabilirsiniz.

Hem böyle bir konu, hem de özelden ilettiğiniz kelimeler için sizi 3 gün uzaklaştırıyorum. Bizimle ilgili bir şikayetiniz varsa forum kuralları gereği konu açamazsınız, admine yazmalısınız.

İyi forumlar.