Konu
Verdiğim eksi trader neden silinir?
13-06-2022, 08:54:03
#3
TolgaKSR
Simolf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam haksız olduğundan dolayı kullanıcı sikayet edip sildiriyor
Yok haklı olduğum için kullandım zaten, keyfe ya da haksız olduğum için değil yönetim verebilirsin eksi trader dedi ama ne işse siliyorlar