İkidir verdiğim eksi trader kullanıcı da siliniyor. Özellikle baktım ne olacak diye 2-3 gün sonra bir şekilde siliniyor. Forumda bilmediğimiz bir şeyler mi dönüyor nasıl oluyor bu iş yönetim?

kullanıcı profilini görmeyim diye üstüne engelliyor.