Konu
Verdiğim eksi trader neden silinir?
13-06-2022, 08:49:12
#1
TolgaKSR
İkidir verdiğim eksi trader kullanıcı da siliniyor. Özellikle baktım ne olacak diye 2-3 gün sonra bir şekilde siliniyor. Forumda bilmediğimiz bir şeyler mi dönüyor nasıl oluyor bu iş yönetim?
kullanıcı profilini görmeyim diye üstüne engelliyor.