• 13-06-2022, 00:31:24
    #1
    💎 Brand & UI Designer
    Selamlar, AE'den gif çıktısı alıyorum fakat dosya boyutu 15 MB'ı buluyor. 728x90'ın katları şeklinde dosya açıp çıktıyı 728x90 yapınca bile 4-5 MB oluyor. Bunun çözümü nedir ? Çıktıyı Media Encoder ile alıyorum.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Çıktıyı PS'ye atıp oradan tekrar mı çıktı almam gerekiyor ?
      ae üzerinden kayıt ederken her kareyi ayrı olarak kayıt edip photoshop üzerinden birleştirebilirsiniz hocam
  • 13-06-2022, 00:35:13
    #2
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    photoshop yardımı ile yapmayı deneyebilirsiniz hocam birde.
  • 13-06-2022, 00:35:53
    #3
    💎 Brand & UI Designer
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    photoshop yardımı ile yapmayı deneyebilirsiniz hocam birde.
    Çıktıyı PS'ye atıp oradan tekrar mı çıktı almam gerekiyor ?
  • 13-06-2022, 00:37:16
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktıyı PS'ye atıp oradan tekrar mı çıktı almam gerekiyor ?
    ae üzerinden kayıt ederken her kareyi ayrı olarak kayıt edip photoshop üzerinden birleştirebilirsiniz hocam
  • 21-06-2022, 01:22:52
    #5
    💎 Brand & UI Designer
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ae üzerinden kayıt ederken her kareyi ayrı olarak kayıt edip photoshop üzerinden birleştirebilirsiniz hocam
    Böyle bir hata alıyorum, çözümüne baktım fakat bulamadım, sizde böyle bir sorun yaşadıysanız yardımcı olur musunuz ?