Selamlar, AE'den gif çıktısı alıyorum fakat dosya boyutu 15 MB'ı buluyor. 728x90'ın katları şeklinde dosya açıp çıktıyı 728x90 yapınca bile 4-5 MB oluyor. Bunun çözümü nedir ? Çıktıyı Media Encoder ile alıyorum.