Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ae üzerinden kayıt ederken her kareyi ayrı olarak kayıt edip photoshop üzerinden birleştirebilirsiniz hocam
Böyle bir hata alıyorum, çözümüne baktım fakat bulamadım, sizde böyle bir sorun yaşadıysanız yardımcı olur musunuz ?