gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıktıyı PS'ye atıp oradan tekrar mı çıktı almam gerekiyor ?
ae üzerinden kayıt ederken her kareyi ayrı olarak kayıt edip photoshop üzerinden birleştirebilirsiniz hocam