• 08-06-2022, 18:45:31
    #10
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıkları cezaların %10u onlara veriliyor , yanlışım yoksa tabi . Ama geç dediyse yazmamıştır bence
    Yanlışınız var hocam, 1 kuruş dahi verilmiyor.
  • 08-06-2022, 18:52:25
    #11
    Önden yazmazlar zaten arkadan yazarlar genelde.
  • 08-06-2022, 18:54:41
    #12
    Herkese bilgiler için teşekkür ederim

    berkayakko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pandemi zamanında yakınımın başına gelmişti. istanbuldan sakarya’ya döndükleri için geç kalıyorlar. 22:04de sokağa çıkma yasağına takılıyorlar. Polise durumu anlatıyorlar ve polis tamam yazmıyoruz deyip yolluyor bunları. zaman geçtikten sonra her birine yalan olmasın 900 küsür ceza gelmişti.
    Ara ara kontrol edeceğim.

    altayevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun; şöyle belirteyim, acil durumlarda ki hastaneye kaldırma durumu olmuş, kanıtlayabileceğiniz belge vs. var ise ceza yazılsa bile, itiraz edebilirsiniz.
    Kestikleri cezalardan polislere herhangi bir şekilde komisyon / prim gitme durumu yasal olarak yok.
    Eğer size gidebilirsiniz dediyse ceza kesmemiştir. Halden anlıyorlar çoğunlukla.
    Geçmiş olsun tekrardan.
    Belge vs. sorarım hastaneye bıraktım zaten ama dediğiniz gibi umarım kesmemiştir. Ara sıra kontrol edeceğim sistemden.
    Önceden birine kestiği makbuzu gösterdi, bana bir şey vermedi.
    Teşekkür ederim.
  • 08-06-2022, 18:59:43
    #13
    E devlete düşer direk oradan bakabilirsiniz
  • 08-06-2022, 19:09:18
    #14
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlete düşer direk oradan bakabilirsiniz
    Hemen düşüyor mu, emin misiniz?
    E-Devlette bir şey görünmüyor
  • 08-06-2022, 19:12:21
    #15
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen düşüyor mu, emin misiniz?
    E-Devlette bir şey görünmüyor
    Sisteme girdiyse direk düşüyor ben ordan biliyorum park cezası yemişim eve gelmeden e devletten gösterdi kendini
  • 08-06-2022, 19:25:51
    #16
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sisteme girdiyse direk düşüyor ben ordan biliyorum park cezası yemişim eve gelmeden e devletten gösterdi kendini
    Biraz rahatlattı teşekkürler
  • 08-06-2022, 19:29:08
    #17
    3 iş günü içerisinde e devlete düşer ceza

    Pandemide sokağa çıkma yasağı olduğu zaman radar cezası yedim 1320 tl
    Artık hiç bir şeye şaşırmıyorum.