Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıkları cezaların %10u onlara veriliyor , yanlışım yoksa tabi . Ama geç dediyse yazmamıştır bence
Yanlışınız var hocam, 1 kuruş dahi verilmiyor.