Merhaba,
Emniyet şeridine girmek zorunda kaldık. Bir yakınımın çocuğu hastaneye kaldırılmıştı, kadın yanımda heyecandan duramıyor
Emniyet şeridinden Normal şeride geçtim polis durdurdu. Polis aracının yanında durumu anlattı, tamam dedi git dedi.
Herhangi bir ceza kesmedi, makbuz vermedi.
15 dakika sonra başka bir trafik polisine hem plakayı hem ehliyeti sorgulattık, bir ceza görünmüyordu.
Arkadan ceza kesmiş olabilir mi? Konuyla ilgili tecrübesi olan varsa aydınlatırsa sevinirim
Trafik Cezası Arkadan Yazılır Mı?
16
●586
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 08-06-2022, 18:23:46pandemi zamanında yakınımın başına gelmişti. istanbuldan sakaryaya döndükleri için geç kalıyorlar. 22:04de sokağa çıkma yasağına takılıyorlar. Polise durumu anlatıyorlar ve polis tamam yazmıyoruz deyip yolluyor bunları. zaman geçtikten sonra her birine yalan olmasın 900 küsür ceza gelmişti.
- 08-06-2022, 18:25:01Yazdıkları cezaların %10u onlara veriliyor , yanlışım yoksa tabi . Ama geç dediyse yazmamıştır bence
- 08-06-2022, 18:27:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.halk arasında yanlış bilgi 1 lira dahi verilmiyor hocam yok öyle bişeyBruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2022, 18:30:47Öncelikle geçmiş olsun; şöyle belirteyim, acil durumlarda ki hastaneye kaldırma durumu olmuş, kanıtlayabileceğiniz belge vs. var ise ceza yazılsa bile, itiraz edebilirsiniz.
Kestikleri cezalardan polislere herhangi bir şekilde komisyon / prim gitme durumu yasal olarak yok.
Eğer size gidebilirsiniz dediyse ceza kesmemiştir. Halden anlıyorlar çoğunlukla.
Geçmiş olsun tekrardan.
park cezası yemişim eve gelmeden e devletten gösterdi kendini